Menu Zamknij

Jak działamy

Audyt, ocena ryzyka, tworzenie programu ubezpieczeniowego, negocjowanie warunków i zawarcie umowy ubezpieczenia to dopiero początek naszej pracy z Klientem.

Jest to tylko przygotowanie do właściwej obsługi. Najważniejszy jest przebieg umowy ubezpieczenia, w tym głównie likwidacja ewentualnych szkód. Opracowując program ochrony dla danej organizacji przygotowujemy grunt do współpracy z Klientem. 

Podczas pracy nad właściwym zapewnieniem ochrony ubezpieczeniowej korzystamy z naszego dużego doświadczenia w obsłudze szkód. Na tej podstawie, indywidualnie oceniając możliwość wystąpienia określonych zdarzeń w danej organizacji, przygotowujemy program ubezpieczenia. 

Nie opieramy się na szablonowych warunkach ubezpieczenia oferowanych przez zakłady ubezpieczeń. Negocjujemy dla naszych Klientów indywidualne warunki, tak aby były jak najkorzystniejsze i uwzględniały specyfikę prowadzonej przez niego działalności.

Naszym zadaniem jest odciążenie zajmującego się prowadzeniem firmy Klienta od spraw związanych z ubezpieczeniami, łącznie z koordynacją wszelkich spraw związanych z obsługą szkód, roszczeń itp.

Większość spraw załatwiamy w imieniu Klienta sami. W sprawach, gdzie można zastosować różne rozwiązania, przedstawiamy możliwe warianty z argumentacją za i przeciw po czym razem z Klientem wybieramy najkorzystniejsze rozwiązanie.